انتشار چاپ دوم کتاب «راهنمای جمعیت» توسط موسسه مطالعات جمعیتی کشور

کتاب «راهنمای جمعیت»، اثر آرتور هاپت و تامس تی کین است. کتاب راهنمای جمعیت با ارایه منطقی و راهنمایی مفید موضوعات جمعیتی در زمینه پویایی‌های جمعیت به زبان ساده برای طیف وسیعی ازکاربران اعم از روزنامه‌نگاران، سیاست‌گذاران، مدرسان، دانشجویان و پژوهشگرانی که به مسایل جمعیت‌شناختی علاقمند هستند تهیه شده است. همچنین، کتاب برای افرادی که قصد دارند تا اطلاعات مقدماتی در مورد میزان‌ها و مفاهیم جمعیت‌شناختی باروری، مرگ‌ومیر و تغییرات جمعیت داشته باشد، منبعی در دسترس و ارزشمند برای است.

کتاب “راهنمای جمعیت” که توسط جناب آقای طه نوراللهی ترجمه و در سال ۱۳۸۷ توسط موسسه چاپ و منتشر شد. با توجه به اتمام نسخه­های چاپ اول، درخواست مترجم و علاقمندان کتاب، چاپ دوم کتاب توسط موسسه انجام گرفت. کتاب در ۱۳ فصل، مفاهیم و موضوعات حوزه­ی جمعیت­شناختی را با ارائه­ی فرمول محاسبه­ برخی از مفاهیم و ذکر مصادیق آن در کشورهای مختلف را توضیح می­دهد. امید است این کتاب منبع مهم و ارزشمندی برای اطلاعات مقدماتی جمعیت شناسی برای علاقمندان به حوزه جمعیت باشد.

قیمت کتاب ۱۰ هزار تومان می­باشد و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه و خرید این کتاب در ساعات اداری به نشانی موسسه (تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک ۵) مراجعه و یا از طریق شماره تلفن ۴- ۸۸۵۳۴۳۲۱ ، داخلی ۱۰۵، با سرکار خانم یادگاری تماس حاصل فرمایند.

آخرین اخبار

Start typing to see posts you are looking for.